Tuesday 2 July 2013

Opprette VPN tunell

Opprette VPN tunell


Opprette VPN tunell
Jeg prver finne en lsning som gjr at jeg kan koble meg opp mot min hjemmepc og surfte p nettet via denne (Jeg tenker ikke p en VNC server, men mer en VPN server).
Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan opprette en god vpn tunell med korrekte sertifikater, slik at nr jeg kobler meg opp til VPN serveren (som er hjemme), vil informasjonen mellom meg og den bli kryptert slik at jeg kan sende all informasjon (da uten restriksjoner) uten risikere bli lyttet p (i hvertfall inntill det kommer hjem).


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



40+ countries vpn only $1.99

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.